۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

آموزش خودارضایی؟؟؟

چند وقت پیش مقاله "ترجمه"شده ای درفردا دیدم با عنوان آموزش خودارضایی در مدارس آلمان. تعجب کردم,چون تو این مدتی که اینجام در این حد این جامعه رو میشناسم که بدونم چنین چیزی غیر ممکنه. کمی که سرم خلوت شد نگاهی به صفحه آلمانیش انداختم,دیدم به به چه جعل خبری. آقای دکتر محمدی هم در نوین جنسی به این مقاله لینک دادن. من براشون جریانو نوشتم. ایشون به دلایلی مقاله رو حذف نمیکنن ولی از من خواستن که توضیحی در این مورد بنویسم

اولن عنوان صحیح مطلب بدن, عشق و دکتربازیه.این مسئله اصلن به مدارس آلمان ربطی نداره بلکه عنوان یه تحقیقه که دراون به مسئله رشد جنسی بچه ها پرداخته شده.بررسی در دوگروه0-3 و 3-6 انجام شده.به پدرو مادر ها بسته به اینکه بچه هاشون در چه گروه سنی بودن بروشوری داده و به اونا یاد دادن که به چه نحو با بچه ها برخورد بکنن که مسئله سکس براشون به صورت تابو درنیاد و رشد جنسیشون دچار مشکل نشه. این تحقیق در آلمان با مخالفت های زیادی روبرو شده چون بعضی ها معتقدن که آموزشهایی که در بروشور هست واضح نیست و میتونه دو جنبه تعبیر بشه و پدوفیل ها از اون سوءاستفاده کنن. به همین علت بروشورها فعلن از صفحه مربوط به مرکز آموزش بهداشت برداشته شده و اینطوری که تومقاله اشپیگل اومده داره روش کار میشه که چیزهایی رو که واضح نیست تغییر بدن.یک بررسی روی تحقیق انجام شده و مثبت ارزشیابی شده چون من بروشورها رو ندارم نمیتونم قضاوت کنم اماچیزی که واضحه اینه که فردا مطلب رو وارونه جلون داده

هیچ نظری موجود نیست:

 
-