۱۳۸۶ آذر ۱۱, یکشنبه

به ایدز شانسی نده

تو آلمان تو خیابون که راه میری معمولن پوسترهای مبارزه با ایدز رو میبینی. میتونم بگم اونا از زیباترین پوسترهایین که من در عرض عمرم دیدم. پوستر بالا یکی از اوناس. از بالا به پایین ترجمه اش رو مینویسم با عشق هدیه دادن اگر فقط این کارو کرده بودم... تو هم این کار رو بکن و در کادر پایین به ایدز شانسی نده ( این پایین همه پوسترها هست و در واقع لوگوی این ارگانیزاتسیونه در آلمان) اینجا و اینجا میتونین پوسترهای دیگه رو ببینین تو وبلاگ قبلیم راجع به ایدز سه تا پست داشتم که فکر میکنم پستای بدی نبودن. اونا رو میتونین اینجا بخونین. 1 2 3

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اهم... اینجا پیام گذاشتن جایزه داره؟ خوب من در اوج راستی!!! به اطلاع می رسونم که شما این اواخر تنبل شدین, البته عذرتون موجهه!اصلن اون چیزی که مهمه همون جایزه است! اگه برسه البته, اگه جایزهء لعنتی برسه..خوب در اوج راستی پیام گذاشتن همین میشه دیگه...من چاکر شما هم هستم..

 
-